Knižní přírůstky || Únor 2019

by - března 03, 2019


Ahoj všichni! Jsem tu s novým článkem a tentokrát půjde o knihy, které jsem si pořídila v únoru. Je jich celkem osm, takže úplně stejně jako minulý měsíc. No, konec okecávání, doufám, že se vám článek bude líbit :)


Jako první tu mám Paganiniho smlouvu, která je druhým dílem detektivní série od Larse Keplera, nicméně díly na sebe nenavazují, takže se můžou číst samostatně. A protože se mi od autorů líbila Svědkyně ohně, rozhodla jsem se si sérii pořídit :)


Někdy v polovině měsíce jsem si KONEČNĚ objednala z e-shopu sérii Percyho Jacksona. Spousta lidí mi říkala, abych si jí koupila, ale vůbec se mi do ní nechtělo. No, jsem hrozně ráda, že jsem si PJ nakonec pořídila, protože je to naprosto skvělý a upřímně nechápu, jak jsem bez toho mohla žít. Pokud přemýšlíte, že si sérii přečtete, jděte do toho! Já jsem u pátého dílu a už teď nechci, aby to skončilo.


Další knížkou, kterou jsem si objednala z e-shopu, je Always and forever, Lara Jean od Jenny Han. Sérii jsem ještě nečetla, ale teď mám doma konečně všechny díly, takže se moc těším, až se k nim dostanu.


A poslední knihou je Časoběžník, novinka letošního roku, kterou mi poslalo knihkupectví Megaknihy.cz k recenzi. Kniha je o cestování časem a vypadá opravdu dobře, už se těším až se do ní pustím! 

Tak to byly přírůstky za minulý měsíc. Došlo mi, že jsem je zapomněla vyfotit všechny pohromadě, ale tak co už, je neděle a já jsem na to už moc unavená :D Doufám, že se vám článek líbil a přeju krásný zbytek víkendu!

You May Also Like

0 Comments