Knižní přírůstky || Leden 2019

by - února 10, 2019



K Vánocům jsem dostala poukázku do knihkupectví, takže jsem se ji hned v lednu rozhodla využít. Z knihkupectví jsem vyšla šťastná, zdravá, a s těmihle krásnými knížkami! Druhý díl měsíčních kronik bohužel neměli, takže jsem si vzala Bojovnici slunce, což je pokračující díl fantasy série Z vůle luny.


Tak v polovině měsíce jsem zavítala do levných knih, že si pořídím povinnou četbu (hah). No a odešla jsem s anglickou Eleanor&Park, Malým princem a pokračujícími díly Rudé královny - Glass sword a King's cage.


A poslední knížkou jsem si udělala radost, když jsem šla po škole na vlak a zastavila se v EnglishBooks. Koupila jsem si druhý díl romantické série Všem klukům, které jsem milovala, od slavné autorky Jenny Han - P.S. I still love you.


Tak to jsou všechny knížky, které jsem si pořídila minulý měsíc. Kéž bych jich i tolik přečetla :D


You May Also Like

0 Comments