Mé oblíbené seriály

by - května 10, 2018



Ahoj všichni! Dneska je tu článek, který se netýká knížek, ale i tak je důležitý, protože když zrovna neprokrastinuju u čtení, prokrastinuju u seriálů. A naprosto to miluju! Takže vám tu představím seriály, na které buď zrovna koukám nebo čekám na další sérii. Doufám, že se vám článek bude líbit, a budu ráda když mi napíšete nějaké vaše oblíbené, protože už pomalu nemám na co koukat.



Game of Thrones - ach.. v prvním bodě prostě musel být tenhle úžasný seriál! Naprosto miluju svět,  děj, postavy.. Chápu, že né všem se tenhle seriál bude líbit, jsou lidi kteří ho odsuzují. Mě samotnou to taky nebavilo od první série. Po jedné události jsem dokonce ztratila chuť na seriál koukat.. ale po roční pauze tohodle seriálu jsem dala šanci čtvrté sérii a má závislost začala. Za mě je to naprosto fenomenální fantasy, u které se nemůžu dočkat další série. Obdivuju autora a stydím se, že jsem knihy ještě nečetla, brzy to ale hodlám napravit! :)




Jako další tu mám seriál The Big Bang Theory, který je úplně jiným šálkem čaje, protože jde o komedii. Zaručeně patří mezi první příčky mých seriálů. Tenhle seriál je prostě srdcovka, je mi normálně líto lidí, kteří o něj přicházejí :D Už jsem přemluvila i kámošku, aby se na něj koukla a zamilovala si ho. Momentálně má už 11 sérií, spousta lidí si stěžuje, že už to není jako dřív, což já upřímně nechápu.. měli by snad vědět, že se děj a postavy nějak musí vyvíjet ne? A pokud se prohlašují za jeho fanoušky, měli by změny přijmout. Mě samotnou to pořád moc baví, poslední díly byly jedny z nejlepších.. doporučuji jako nenáročný seriál třeba k večeři 




Zvláštní místo si rozhodně zaslouží i The 100 -  k tomuhle seriálu mám hrozně zvláštní pouto. Hrozně se mi líbí ten nápad a prostředí, i postavy mám obvzlášť ráda (Octavia, Murphy, Bellamy..). Celkově sci-fi moc nesleduji, ale tenhle seriál mě fakt dostal. Je to prostě něco jiného. Přijde mi to dost propracované a výkony herců se stále zlepšují, vážně doporučuji, myslím, že v tomhle případě stojí za to se na jeden díl podívat a udělat si vlastní názor :)





Tak jo.. a je tady. Seriál Shadow Hunters, na který jsem začala koukat ze stejného důvodu, proč jsem viděla film - pro porovnání s knihou, kterou naprosto miluji. Mé první domněnky ze seriálu byly hrozné.. institut, který měl být opuštěný a historický se promění v moderní středisko plné lidí? To, co se momentálně děje v 2. sérii s knihou už ani porovnávat nelze. Na seriál jsem vydržela koukat dál jen kvůli postavám, z knížky naprosto miluju Izzy, Simona, Rafaela, Magnuse a Aleca a v tomhle seriálu (narozdíl od filmu) bylo konečně aspoň dobré obsazení! Koukala jsem dál snad jen kvůli nim. Ale musím říct, že druhá série se vydatně zlepšila, jak herci, tak efekty, navíc se tam konečně začalo dít něco zajímavého a nepředvídatelného. Tenhle seriál mě zkrátka baví a to mi stačí, hodnotila bych ho průměrně.


Riverdale - dost známý seriál, který bych ani nevěděla, kam zařadit. Není to obvyklý teen seriál, ale to jej podle mě dělá zajímavým. První série mě moc nenadchla, dokonce jsem na seriál přestala koukat.. ale ke konci série se rozjela neuvěřitelným způsobem a osbsahovala snad všechno, co od seriálu očekávám. Napětí, humor, nějakou tu romantiku.. no, pořád Riverdale pravidelně sleduju.. druhá série teda není nic moc, nebaví mě jen ty řeči a politika. Ale teď se tam po delší době konečně něco začalo dít  - tenhle seriál má zkrátka svoje slabé a silné momenty, ale i tak bych ho hodnotila nadprůměrně.



Stranger things - další ze seriálů, který mi přijde zvláštní. Zařazuje se do drama, fantasy, sci-fi... děj a postavy se mi hrozně líbí, první sérii jsem měla zkouklou za pár dní. Ale něco mi tam nesedí, zkrátka nějak nedokážu uvěřit tomu, že ta stránka sci-fi je skutečná, efekty špatné nejsou, možná je to tím, že hlavními hrdiny jsou víceméně děti, ale prostě mi tam něco chybí. Vím, že spousta lidí tenhle seriál miluje, chápu proč, líbí se mi děj, líbí se mi nápad.. ale za mě je to takové ploché, nedokázala jsem se do příběhu nijak extra vžít.. takže doufám, že se to v další sérii zlepší.




A jako poslední tu mám malý objev roku - young Sheldon. Bože to je tak úžasný! Jedná se vlastně o příběh malého Sheldona Coopera z Teorie velkého třesku. Co vím, tak na to koukají i lidé, kteří TBBT neviděli, ale podle mě tím trochu přichází o souvislosti. Člověk, který ho už zná, zkrátka lépe pochopí Sheldonovo chování. Jinak tedy doporučuji všemi deseti, každým dílem je podle mě lepší, naprosto miluji jeho sestru a bráchu, kolikrát si uvědomím, že to nemají úplně jednoduché. A ta jejich babča nemá chybu! :D Také je skvělé pozorovat to propojení se starším seriálem, například už vím, proč Sheldon nemá rád geologii nebo proč se rozhodl být vědcem. Je to vážně pohodový a zábavný seriál, na který moc ráda koukám u večeře :)



SERIÁLY, NA KTERÉ SE CHYSTÁM:



A co vy? Budu moc ráda, když mi napíšete, na jaké seriály koukáte :)

You May Also Like

12 Comments

  1. Game of thrones je snad úplná klasika. U nás to sledujeme celá rodina. :D The big bang theory zbožňuji už hrozně dlouhou dobu, to byl snad můj první nebo druhý seriál, na který jsem se koukala. :D The 100 je úplný skvost a přijde mi, že každá série je lepší a lepší. Teď jsem se dívala na první díl znovu, když jsem to ukazovala sestřence a fakt to už ušlo takovou cestu, co se týče kvality. :D Shadowhunters jsem zatím viděla jen série. Seriál mě sice baví, ale úplně jsem se do toho nedostala. Navíc toho mám teď hodně. :D Na Riverdale jsem se začala dívat tenhle týden a jsem z toho teda mega nadšená! :D Stranger Things je teda mega povedený a rozhodně patří mezi nejlépe natočené seriály. A Young Sheldon abych řekla pravdu mě docela zklamal, přijde mi to hrozně šroubované, jen aby na Sheldonovi co nejvíc vytěžili. Ale jako občas tam jsou i části, které mě hodně pobaví, abych nebyla jen negativní. :D
    Vigings je skvělý seriál, ale první série mi tedy přišli o dost lepší. Lucifer je naprosto dokonalý, vtipný, zajímavý. Na Dark se chci taky pustit a to samé s Black Mirror. A 13 reasons why je pro mě srdcovka, jelikož já podobné témata úplně zbožňuji. :D
    -jullsebkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj tak dlouhý komentář 😍 děkuji! Jeee ještě jsem snad nepotkala člověka s tak podobným vkusem. Naprosto souhlasím s TBBT a the 100. Tak to jsem ráda, jestli se ti Riverdale líbí už teď tak z dalších dílů budeš ještě víc nadšená! :D jako ST je fakt skvělý a propracovaný, jen mi mrzí že jsem mu moc nepropadla no. A při Young Sheldon jsem měla podobný pocity, ale ty další díly to spravily, každým dílem se to dle mě docela lepší. Ale na TBBT to samozřejmě nemá! :D A na Lucifera se hrozně těším, viděla jsem pár dílů a ten herec je naprosto dokonalej! :D

      Vymazat
  2. Zrovna se chystám brzo publikovat dosti podobný článek jen s pár jinými seriály.😄 A teď k mému komentáři. Na GoT se chystám dlouhou dobu (stejně jako Riverdale, The 100 a Stranger Things), ale bohužel není dostatek času, a navíc ještě musím nejprve přečíst všechny knížky! TBBT naprostá srdcovka, na kterou se můžu koukat stále dokola.❤ Zrovna dokoukávám poslední série. Young Sheldon se mi též moc líbí, bohužel jsem zatím viděla jen pár dílů. Moc se mi tvůj článek líbil, teď si jdu přečíst i ty ostatní! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten si pak přečtu! 🙏 rozhodně se na ně někdy koukni😊 ach konečně další milovník TBBT! 😍 To jsem moc ráda, děkuji 😊

      Vymazat
  3. Skvělý Skvělý Skvělý, strašně si se v psaní článků pošoupla, dokážeš člověka u čtení udržet.

    A jooo! Vikings a Dark <3 Musíme pak o tom si pokecat, ačkoli Vikingy nemám stále dokoukané :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Děkuju Děkuju! To je hrozně milé :)

      Jooo! na Vikings a Dark si už leštím bryle :D

      Vymazat
  4. Black Mirror je hrozne mindfuck serial, ale je fakt genialny. istu dobu o nom vsetci okolo mna hovorili, tak som si ho pozrela a nelutujem, aj ked som si fakt pri niektorych dieloch povedala, ze pomoc. potom este odporucam serial The Handmaid's Tale, o tom sa tiez celkom vela hovorilo a fakt stoji za pozretie. a keby si nahodou chcela nejaku oddychovku, tak serial Love je taky celkom mily. mam pocit, ze za posledny rok som si pozrela hrozne vela dobrych serialov, ktore nemaju prilis vela dielov, takze by som o serialoch asi mohla rozpravat velmi dlho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář! Od té doby, co jsem článek napsala už jsem se na pár dílů Black mirror stihla kouknout a líbí se mi to. Ještě mě to tedy nějak extra nechytlo ale to hlavně proto, že po každém díle potřebuji čas na srovnání si myšlenek. Rozhodně to je geniální. A na ty ostatní seriály kouknu, děkuju za tipy :)

      Vymazat
  5. Got je jednoznačnej top :) A díky za zbylý, aspoň mám zase nějaký další nápady na co koukat!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoznačně :) a nemáš za co, to já děkuji za komentář!

      Vymazat
  6. Máme podobný vkus na seriály. :) Got, Shadowhunters, The 100, Young Sheldon a především Stranger things- jsou srdcovky. :)

    OdpovědětVymazat